ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

راهیان نور یادش بخیر

چهارشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ

این روزها که می بینم یا می شنوم خیلی ها دارن مهیا میشن برای رفتن به مناطق عملیاتی جنوب، خیلی دلم میگیره. خیلی دوست دارم با راهیان نور، راهی مناطق نورانی بشم.

 

مدام یاد راهیان نورِ عید سال 87 می افتم که با دانشگاه رفتیم جنوب. عجب سفری بود.

سفری که ابتدایش با جسم بود، میانه اش با  دل، و انتهایش با عشق.   

                       و عقلِ مادی، فرسنگها عقب افتاده بود!

 

هنوز هم هر وقت یاد اون لحظات می افتم اشک در چشمانم حلقه می زند. مخصوصا غروب شلمچه!!!!!   که چه حال وهوایی داشت. واقعا که حال و هوای فاطمیه را داشت.

چند جا خونده بودم که شهدای بزرگی مثل شهید همت گفته بودند که از کجا نمیدونید که حضرت زهرا (س) شلمچه نیومده اند؟! ولی تا وقتی که نرفته بودم این حرفو درست نمی فهمیدم. وقتی برید شلمچه، حس و حال و هوای اونجا باهاتون حرف می زنه.

 

 

خیلی دوست دارم "فکه" برم و مقتل شهدای والفجر مقدماتی رو ببینم. جایی که بعثی ها شهدا و اسرا را آتش زدند!

 


پی نوشت: برای کاروان راهیان نور دانشگاهمون در سال 87 یه ویژه نامه درست کرده بودیم، اینجا گذاشتمش که هم مطالعه کنید هم اگر کسی راهیان نور میخواد بره بخوندش ضرری نداره.

التماس دعا

 

دریافت ویژه نامه راهیان نور
حجم: 1.73 مگابایت
توضیحات: مرکز آسمان
 

نظرات  (۸)

من 4  بار به اینجا سفر کردم
یک بارش افتاد به روز عاشورا...دقیقا تو طلاییه
هر دفعه هم برام جدیدتر و با معنا تر از دفعه قبلش بود 
دهلاویه و فکه رو خیلی خاص دوست داشتم
خاک این خطه هزاران لاله عاشق رو در آغوشش داره...

پاسخ:
خوشا بحالتون.
واقعا هر منطقه اش حال وهوای خاص خودش رو داره.
  • شِمِلـ ــیا
  • من یه بار رفتم اما خیییلییی دوست دارم دوباره برم
    ان شاءالله دوباره قسمت شه
    پاسخ:
    إن شاء الله.
  • مهنا احمدی
  • خوشابه حالتون که رفتین...قسمت نشدکه برم:(((خیلی دوست دارم برم
    پاسخ:
    إن شاء الله که بزودی قسمتتون بشه.
    بنده هم از سال 87 تا حالا نرفتم.
    منم نتونستم برم :((
    پاسخ:
    إن شاء الله هر چه زودتر قسمت بشه.
    راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور در کردستان هم توی تابستان که هوای خوب و خنکی داره  هست. ان شاء الله قسمت بشه.
  • . خانم الف .
  • ای خدا...
    تو این چند روز دلم نترکه خیلیه :(((
    پاسخ:
    إن شاء الله بزودی نصیبتون بشه.
  • سفیـــر نـــور
  • سلام. ممنون

    خیلی عالی کار کردید...... 

    تو وبلاگ haftsang.blog.ir برید 

    نمونه کار نشریه امسال به اسم سنگر باقی مانده رو ببینید.... به نظرم قوی کار شد امسال 


    نه من رشته ام هنر نیست  :) 
    پاسخ:
    سلام. تشکر.
    برروی چشم. حتما می بینم
    خیلی جاها
    خیلی چیزا
    واقعا باید بطلبن آدم رو که قسمتش بشه

    یکیشون همین شهدان...
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • راهیان نور ....
    جنوب ....
    خوش به حال هر کسی که الان اون جاست .....
    بهشت زیر پاهاشه .....
    پاسخ:
    این مناطق واقعا قطعاتی از نور هستند.
    خوشا بحالشان.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی