ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

تحویلِ من

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۱۱ ق.ظ

خوش به حال سال

لااقل تحویل می شود

اما عجیب من!

 تحویل سال را

جشن می گیرم و

خودم هنوز سالهاست

همان هستم

که بودم!

 
 
 
 
 
بر گرفته از
einlam.blog.ir
  • سروش آسمانی

المپیک

المپیک نزدیک است

نظرات  (۳)

باید خواست!
پاسخ:
و عمل کرد!
و این یعنی روز مرگی ویا سال مرگی...
پاسخ:
و یا کل ِ عمر...
  • ...:: بخاری ::...
  • چقدر از عین لام برگرفتید!!!
    پاسخ:
    سلام.
    اخیرا خیلی وقت خالی حتی برای تفکر در برخی مسایل را هم ندارم.
    و نیزاینکه عینلام واقعا زیبا مینویسد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی