ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

نفوذی

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ق.ظ

بنی صدر ثابت کرد

می شود رئیس جمهور شد و

نفوذی بود!


بر گرفته از einlam.blog.ir
 
  • سروش آسمانی

بنی صدر

رئیس جمهور

نفوذی

نظرات  (۷)

  • بچه شیعه غدیر
  • دقیقااااااااااا
    خدا به دادمون برسه
    حضرت امام صراحتا بعد انقلاب فرمودند دعا کنید رئیس جمهور آمریکا بمیرد که این برای خودش بهتر است و کمتر گناه میکند...
    امیدوارم کار بعضیا تو ایران به اینجا نرسه!!!!
    پاسخ:
    متاسفانه قطعا رسیده!
    امیدوارم دیگران در پی ارتقا این نباشند


    سربزنید
    پاسخ:
    امیدواریم!
    به روی چشم.
    لعنت بر بنی صدر و هر مزدور وطن فروشی
    لطفا تا آخر بخونید (وحدت ملی را حفظ کنیم )
    برخی ها در تحجر و انجماد مغزی همانند داعشی ها هستند . تا دیروز می گفتید برجام حالا یه بهانه دیگه پیدا کردید به نام نفوذی ، اصلا بزارید غرب نفوذ کنه تا شاید از فلاکت و فقر و گرانی و تورم و طلاق و فساد و اعتیاد و معضلات اجتماعی و نزول و و ریا و بانکداری اسلامی  که گرفتارش شده جامعه ی ایران نجات پیدا کنه دیگه هرچی هم نفوذ کنه فکر نکنم از این وضعیت افتضاحی و جهان چهارمی که هستیم بدتر بشیم . نه عزت داخلی داریم و نه عزت بین المللی ،پول ایران اندازه یه دو زاری نمی ارزه ، پول افغانستان ارزشش بیشتره ،همش به چین نفت فروختیم و تحریم بودیم و زباله های چین را خریدیم . خودروی به اصطلاح ملی عصر یخبندان ما لاستیکش چینی یه کدوم تولید ملی؟؟؟ ، یه جوجه عرب وهابی نجس وزیر خارجه عرعرستان باید برای یه کشور متمدنی مثل ایران شاخ و شونه بکشه . تا دیروز شتر سواری می کردند و ملخ می خوردند و تمدن وحشی گری داشتند الان شدند کوه ثروت و پرچم ایران عزیز را به آتش می کشند حرامزاده ها ،  دشمن ایرانی و بشریت عرب جاهل است . آخرش هم شما نادانها امنیت و منافع و وحدت ملی را به باد می دهید باید مواظب کشور عزیزمون باشیم تا دست وهابی های پلید ندادیدنش . شما اگر دلواپس نفوذی برو دلواپس اختلاس های چندهزار میلیاردی باش ، برو دنبال اون نفوذی ها که تو بیت المال نفوذ دارند . باید مواظب نفوذ فرهنگ بدوی عرب بود که فرهنگ اصیل و شریف ایرانی را قبضه کرده . از زبان پارسی بگیر تا .................... ، یه بار بیاد ملت ایران را عرب کنید تا خیالتون راحت شه . ایران هم بشه یک کشور تمام عربی . انگار ملت شریف ایران  تاریخ و تمدن و نجابت نداریم که باید فرهنگ مون را از یه کشور بیگانه ی وحشی گدایی کنیم . تو عرعرستان هزار خفت به سرتون دادند و هنوز هم میگید غرب . امثال شما یا تو گیت فردودگاه یا تو منا شرفتون لگد مال شداون وقت از خواب غفلت بیدار شید . خدا را شکر میکنم که به من فکری باز و روشن عنایت فرموده و حاضرم برای ایران ام هم جان و زندگی ام را هم میدهم . عزت ایران تو فرودگاه جده و تو منا و عرعرستان له شد نه در برجام ، از برکالت این انرزی هسته روز به روز زندگی مردم سخت تر شد . خواهشا با این حرفهای تفرقه انگیزتان وحدت ملی را خدشه دار نکنید . ملت ایران باید یه مشت گره کرده باشه تو دهن اعراب . .
    پاسخ:
    هم وحدت ملی خوبه، هم رفاه و عدم فقر و عدم اعتیاد و عدم معضلات اجتماعی و غیره.   اما نکته مهم اینه که ریشه فقر و فساد چیه؟

    شما درد را دیده اید اما بدون نگاه به ریشه ی واقعی به دنبال دم دستی ترین راه حل هستید. شما در حرفهایتان ظاهرا هم به مسایل مادی اشاره کرده اید هم به مسایل غیرمادی مثل عزت و معضلات اجتماعی. اما تمام رویکردتان مادی است وگرنه دغدغه تان، جهان چهارمی خواندنِ ما توسط غربی ها نباید باشد.

    برای نادان خواندن هر کس (ما، به تعبیر شما) باید دلیل داشته باشید! اینکه بگید وضع اقتصادیمون خرابه و معضلات اجتماعی داریم پس باید نگران نفوذ دشمن نباشیم و بذاریم تا نفوذ کنند تاشاید وضع اقتصادیمون خوب بشه؛ ضمن اینکه دلیل عاقلانه برای این کار نیست، با حرف دیگرتان که نگران نفوذ فرهنگ عربی هستید در تضاده!
    راستی کدام فرهنگ ِ عربی؟
    اگر منظورتان فرهنگ شیعی است که اکثر ملت ایران آن را پذیرفته اند، که آن را از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و از روی دلیل عقلی پذیرفته اند و همه به آن افتخار می کنیم.پس منظورتان چیست؟

    شما چرا مسایل را با هم قاطی کرده اید؟
    نگرانی در هر زمینه ای، باید به اندازه اهمیت و در جایگاه خودش باشه.نگرانِ نفوذ فرهنگ منحط غربی بودن چه ارتباطی با دزدی از بیت المال داره؟
    اتفاقا افرادی که اقدام به دزدی های کلان از بیت المال کرده اند همگی صد دل عاشق فرهنگ غربی ای هستند که همه تبعه دوم یکی از دول غربی هستند و شما هم سینه چاک آن شده اید.
    شما دم از فرهنگ اصیل ایرانی می زنید اما عاشق تحقیر شدن ملت ِ ایران با برداشتن تحریمها با سرازیر شدن محصولات اقتصادی  و فرهنگی ِ غربی هستید. شما دم از ایرانی ِ اصیل بودن می زنید اما روحتان عاشق ِ رفاه و مصرف گرایی خارج از حدِ غربی است که نمیخواهد در شرایط تحریم ، کار و تلاش کند.
    شما که نگران شرافت ایرانی در عربستان هستید اما از دولت مردانی حمایت می کنید که در قبال همین دو واقعه ای که شما می گویید کوچکترین برخورد قهرآمیزی با دولت عربستان نداشتند و پیگیری هم نکرده اند.
    شما که ادعای روشن فکری می کنید حتی حاضر نیستید کمی سختی تحریم را بخاطر سربلند بودن ایران قبول کنید.
    روشنگری و تمییز حق از باطل با تفرقه افکنی متفاوت است، هر چند که در هر دو، افراد از یکدیگر جدا می شوند. اما این انفکاک در افراد کجا و آن دیگری کجا!

    اصلا علت تحریمهای غرب چیست؟ واقعا فکر میکنید بر سر بمب اتمی است؟
    دعوا، دعوای عقیده و عزت و شرف است.
    اتفاقا افراد غربزده بخاطر شکم و لباس و ماشینی که غربی ها با منت به آنها بدهند حاضرند هر خفتی را قبول کنند اما از رفاه ِ مادی شان کم نشود.

    از طرز نوشته تان به احتمال زیاد شما همان آقای "شهروند ایرانی" هستید که برای مطلب کوچه های مه آلود مطلب گذاشتید و آن حرفهای ناپخته و جاهلانه و بی ادبانه  را مطرح کردید و برای چیزهایی که در جوابِ شما نوشتم، هیچ پاسخی نداشتید بلکه با مطرح کردن موارد جدید سعی در فرافکنی داشتید و دارید!
    اگر واقعا حرفی دارید، اول بروید پاسخی به یکی از جوابهای بنده در همان کامنتتان بدهید بعد بیایید اینجا برای تفکرِ پان ایرانیستی تان فریاد بزنید.
    بدانید که دیر یا زود با نزدیک تر شدن به زمان ظهور، افکاری مثل افکار شما بیشتر به حاشیه رانده شده و بطلانش برملا می شود.
    دلایل قوی باید و معنوی/ نه رگهای حجت به گردن قوی.
    نگران باش که صنعت و روغن خوراکی که داری مصرف میکنی ، تولید وهابی هاست و پولش میره تو شکم وهابی ها و عرعرستان . برو تحقیق کن
    پاسخ:
    بله متاسفانه.
    بنده از وقتی این مطلب رو فهمیدم(حدود 10،8،7 ماه قبل) دیگه از محصولات لادن و بهار و ... استفاده نمیکنم. خوبه اطلاع رسانی کنیم و خودمون هم در مصرف نکردنشان عمل کنیم.
  • شهروند ایرانی
  • بیایید مصرف این روغنها را تحریم کنیم و از کالاهای ایرانی واستفاده کنیم . امیدورام دولت برای این مساله چاره ای بیندیشد . چون واقعا موضوع مهمی است و به دست خودمان وهابی ها را بزرگ نکنیم
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • خیلی چیزای دیگه هم ثابت کرد ک میشه بوووووووووووود میشه رییس جمهور بود و مال بیت المال رو خورد میشه رییس جمهور بود وکلیدت رو گم کرد میشه رییس جمهور بود نقشه دوستی با داعشو کشید میشه  رییس جمهور بود وزیرت با اوباما دست داد میشه .....
    پاسخ:
    درسته
  • علی نوربخش
  • احسنت

    پاسخ:
    ممنون. کاری از einlam.blog.ir بود.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی