ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج

شیعه ما همچون ترنج است که بوى آن خوش، ظاهر و باطنش نیکو مى ‏باشد. امام علی (ع) ح 5724 غررالحکم

ترنج
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان

مطالب جدید

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ

سلام. إن شاء الّه از فردا، با مطالب جدید و متفاوت در خدمتتان هستم.

 حتما نظراتتون را برای بهبود کار، مطرح کنید.

  • سروش آسمانی

نظرات  (۳)

  • مــ. مشرقی
  • سلام به سلامتی! چه عجب!!
    پاسخ:
    سرم خیلی شلوغه. مخصوصا درسها که از 7 صبح تا 4-5عصر طول میکشه، بقیه هم که محمدحسن کوچولو و باقی خرده کارها.
    دعامون کنید
    سلام علیکم
    درجواب سوالتان،
    http://www.ahestan.ir/?p=7868
    برای خودم این مقاله جالب بود.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    تشکر و سپاس فراوان.
    الان که منبعش را دیدم یادم افتاد که حدود 13-12 سال قبل توی کتاب حلزونهای خانه بدوش شهید آوینی خونده بودمش اما با گذشت زمان فراموش کرده بودم.
    واقعا ممنونم
  • بچه شیعه غدیر
  • سلام خوشحالیم از اومدنتون

    جبهه سایبری رو نباید خالی کرد
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام بر شما.
    إن شاء الّه جای مهمتری مشغول بودم و هستم. دعامون کنید.
    کم و بیش به وبلاگم سر میزنم و از این به بعد منظم تر میام.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی